Notice: Undefined offset: 5 in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 26
محمد جواد کولیوند


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12




سیاسی » نمایندگان مجلس دهم » نمایندگان البرز » تعداد بازدید: ٣٠٩١٥٨
محمد جواد کولیوند
امتیاز:

Notice: Undefined variable: counter in /home/mahbobtarin/public_html/showmahbob.php on line 271
محمدجواد کولیوند نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد می باشد
محمد جواد کولیوند، سال ۱۳۴۶ در خانواده ای مومن و مذهبی به دنیا آمد. پدرش، حاج پاشا ـ معلم قرآن بود و نزد مردم عزت و احترام خاصی داشت.

یکسال بعد از تولد وی، خانواده اش به شهرستان کرج مهاجرت کردند و در محمد آباد این شهر سکنی گزیدند. بعد از این مهاجرت، پدر وی، شغل کشاورزی پیشه کرد و به زراعت صیفی جات پرداخت.

دوران کودکی و تحصیلات مقدماتی

محمدجواد دوران ابتدایی تحصیل خود را در مدرسه روستا، زیر نظر آقای بهروزی ـ که مدیر و معلمی دلسوز و مهربان بود ـ سپری کرد؛ دوران ابتدایی وی همراه با شروع تحولات انقلابی مردم بود و محمدجواد به همراه مادرش که زنی مومن، مهربان و انقلابی بود در این تظاهرات ها شرکت می نمود.

وی بعد از پایان دوره پنجم ابتدایی برای طی کردن دوره ی بالاتر راهی شهر کرج شد و تحصیلات خود را در مدرسه خشایار شاه ( واقع در چهار راه کارخانه قند ) ادامه داد. که این برهه مقارن با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

ادامه تحصیل و دوران پیشرفت

علاقه شدید محمدجواد به ادامه تحصیل عامل موثری بود که بلافاصله بعد از اتمام جنگ تحمیلی،شروع به درس خواندن نماید و دوران دور از تحصیل را جبران کند،

وی توانست در سال ١٣۶٩ در رشته مدیریت صنعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پذیرفته شود، همزمان با ادامه تحصیل در شرکت مخابرات استان تهران مشغول به کار شده و به عنوان کارمند قابل به مخابرات محمد شهر کرج معرفی شدند.

بعد از پایان تحصیلات کارشناسی، ارتقا شغل پیدا کرده در قسمت آبونمان مخابرات شهر کرج مشغول به فعالیت شد.

دوره کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه آزاد واحد سمنان در همان رشته گذراند و در سال ١٣٧٧ فارغ التحصیل شد.

دوران جنگ تحمیلی

محمد جواد کولیوند و خانواده اش به علت عِرق به وطن و ملت و دفاع از آن در ٨ سال دفاع مقدس از خود جانفشانی های زیادی نشان دادند. تا آنجا که دو برادر گرانقدر ایشان یکی محمد صفا کولیوند در عملیات والفجر مقدماتی و دیگری محمد باقر کولیوند در عملیات بدر به شهادت رسیدند. برادر دیگرش حاج حسن کولیوند در عملیات کربلای ۵ به علت اصابت گلوله از ناحیه گردن دچار قطع نخاع شده است. هم اینک این جانباز گرانقدر، دارای ٧٠% درجه جانبازی است و در نهایت خودش هم که در بسیاری از عملیاتها مانند عملیات کربلای یک و آزاد سازی مهران و… شرکت می نمود،نیز در عملیات کربلای ۵ که یکی از تاثیر گذارترین عملیات ها در طول ٨ سال دفاع مقدس بود به همراه برادر از ناحیه ی کمر و شکم بشدت مجروح شده و درمانش به مدت ١٧ ماه به طول انجامید.

سوابق اجرایی

۱)کارمند شرکت مخابرات استان تهران ـ شهرستان کرج، ۹ سال با پست های؛ پاسخگوی آبونمان، رئیس امور اداری، رئیس امور اداری و خدمات عمومی و مالی .

۲)مدیر کل حراست شرکت مخابرات تهران . ( ۶/۵ سال ـ ۳ سال پی در پی مدیر نمونه )

۳)مدیر کل تدارکات و بازرگانی شرکت مخابرات استان تهران (۳ سال )

۴)معاون مال و اداری و نیروی انسانی پست بانک ایران (۲ سال )

۵)مدیر کل اموال ساختمان و پشتیبانی وزارت امور خارجه (۲/۵ سال )

۶)معاون استانداری تهران و فرماندار کرج ( ۲/۵ سال )

۷)مدیر کل اموال، ساختمان و پشتیبانی وزارت امور خارجه (۲سال )

۸)استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی کرج از سال ۱۳۷۷٫

محمد جواد کولیوند، همزمان با فارغ التحصیلی از دوره کارشناسی ارشد، در گروه حسابداری و مدیریت به تدریس درس پژوهش عملی پرداخت و پس از چندسال حضور موفق، در محیط علمی دانشگاه در سال ١٣٨٩ به عضویت هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درآمد و هم اکنون نیز در همین پست ایفای نقش می کند. او در تمام این سالها به موازات تدریس در دانشگاه در سازمان های مخابرات ایران، پست بانک ایران، وزارت امور خارجه و وزارت کشور نیز انجام وظیفه نمود و در حال حاضر با داشتن ۴۵ سال سن و کوله باری از تجربه های متفاوت از فعالیت در قسمت های مختلف مدیریتی و موفقیت در تمام این مناصب، امید آن دارد که با عنایت حضرت حق همچنان وجودش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش مفید باشد و در آینده روشن این مرزو بوم اثر گذار باشد.



توجه: از آنجا که درج مطالب در سایت "محبوبترین‌ها" برای همه کاربران آزاد می باشد، از همه کاربران محترم تقامندیم؛ در صورت مشاهده مطلبی خلاف واقع، غیرقانونی و یا منافی فرهنگ و اخلاق ایرانی و اسلامی در هر یک از پروفایل‌ها، از طریق بخش "تماس با ما" سایت مدیریت سایت را در جریان بگذارید.
 روابط عمومی سایت محبوبترین‌ها
Share


Notice: Undefined variable: width_tablighpx in /home/mahbobtarin/public_html/tablighat.php on line 12



صفحه اصلی | ارتباط با ما | درباره ما | خبرنامه | جستجو | نقشه سایت | RSS
محبوبترین‌های سیاسی | محبوبترین‌های ورزشی | محبوبترین‌های هنری | محبوبترین‌های اقتصادی | محبوبترین‌های دانش | محبوبترین‌های اندیشه | محبوبترین‌های فرهنگ و ادب | محبوبترین‌های ارتباطات | محبوبترین‌های تاریخ و جامعه | محبوبترین‌های بهداشت
Notice: Undefined variable: linktop1 in /home/mahbobtarin/public_html/bottom.php on line 28

محمد جواد کولیوند

محبوبترین‌ها,مشاهیر ایران,بیوگرافی نخبگان,جدیدترین اخبار,محبوبترین‌چهره‌ها,محبوبترین‌های سیاسی,محبوبترین‌های ورزشی,محبوبترین‌های هنری,محبوبترین‌های اقتصادی,محبوبترین‌های پزشکی,محبوبترین‌های فرهنگی,محبوبترین‌های دین و اندیشه,محبوبترین‌های رسانه و ارتباطات,محبوبترین‌های علم و دانش,محبوبترین‌های تاریخ و جامعه,